MaSa iBaRat peDang~

Feb 11, 2010

Let'S BoYc0tt IsRaeL's Pr0duCt!!!

Salam Ukhuwah~
Tinta ini ana sediakan buat diri ana yang masih daif ini dan juga buat tatapan sahabat-sahabat sekalian...

Wahai sahabat-sahabatku....

Masihkah kita sedar saudara-saudara seIslam kita di Palestin masih bermandi darah? Rela bertarung nyawa untuk mempertahankan agama Allah & bumi Palestin tercinta?

Apa yang kita lihat di dunia pada hari ini, berita tntang peperangan di Palestin smakin pudar & luntur.. Namun, sedarkah kita hakikatnya saudara seIslam kita di sana masih dibelenggu kekejaman Yahudi laknatullah??? Jadi, apakah tindakan kita? Adakah kita hanya mampu mendiamkan diri, menggoyangkan kaki dan menutup mata?

Maka,bangkitlah!!!..Berusahalah untuk menjatuhkan Yahudi semampu kita..walaupun usaha kita nmpak kecil, namun itulah yang kita mampu lakukan...selagi nyawa di kandung badan, selagi bumi Palestin masih di tangan Yahudi laknatullah, slagi itulah kita tidak boleh mengalah..berjihadlah kita di jalan Allah..tidakkah kita mahu mendiami al-Jannah Firdausi bersama para-para syuhada' yang dicintai Allah? Tidakkah kita mahu menikmati berbagai-bagai ganjaran daripada Allah SWT di akhirat kelak? Tidakkah kita bercita-cita untuk mendiami istana di syurga bersama Rasulullah SAW? Maka, dari sinilah kita bermula...




Sedarkah kita, setiap ringgit dan sen yang kita gunakan untuk membeli barangan Yahudi laknatullah, kita telah menyumbangkan bantuan kepada mereka? Sedarkah kita pelancaran bom2 nuklear dan peluru2 senapang untuk menyerang bumi Palestin adalah berpunca dari sumbangan kita sendiri? Sedarkah kita membantu Yahudi untuk menyerang saudara seagama kita sendiri? Sedarkah juga kita telah menjadi pembunuh kepada mereka yang mempertahankan agama kita sendiri? Mampukah kita menjawab di depan Allah SWT di akhirat nanti? Mampukah kita???

Maka, tepuk dada tanyalah iman...


Sama-samalah kita tegakkan kalimah Lailahaillah Muhammadarrasulullah di bumi Palestin tercinta ini...Allahu Akbar!!!

Untuk maklumat lanjut tentang barangan Yahudi, layari :
http://www.inminds.com/boycott-brands.html

0 comments:

Post a Comment

 

~JaLinkan UkhuWah~

My Blog List

~MisS pAlestiNe~

~MisS pAlestiNe~